Årsmöte söndagen den 26 april

B858ff4bd60cba7f1ca1cb2ebb634a375cd9824e

Kallelse till årsmöte 2020

Välkommen till föreningens årsmöte söndagen den 26 april kl 13:00 till 15:00 i Stockholm!

I år håller vi till i Hartwickska huset, Sankt Paulsgatan 39A, Stockholm (röd T-banelinje, station Mariatorget, uppgång Torkel Knutssonsgatan).

På dagordningen finns bland annat årsmöte, föredrag “Militärmusiken som konstform”, intervju med musikdirektör Torgny Hanson och lite enklare förtäring. Anmälan sker genom mail till sekreterare@militarmusik.se senast tisdagen den 21 april. Deltagande i årsmötet är gratis men vi behöver veta hur många som kommer. Årsmöteshandlingar kommer att publiceras på medlemssidan på MMS webbplats www.militarmusik.se. Utöver sedvanliga årsmötespunkter är en beslutspunkt att fastställa de nya stadgarna som årsmötet 2019 godkände.