BLI MEDLEM I MILITÄRMUSIKSAMFUNDET

Img 5515.jpg

Vi är idag runt 500 medlemmar som tillsammans bidrar till att värna om den svenska militärmusikens dåtid, nutid och framtid. Bli medlem du också!

Som medlem får Du tillgång till ett unikt kulturarv av militärmusik, Du får Marschnytt med intressanta artiklar och information om gamla tider och nya händelser om militärmusik hemskickat i brevlådan, samt även nya Marschbladet via e-post. Som medlem stöder Du vårt arbete med att bibehålla vår kulturskatt med marscharkiv av både noter och inspelat material. Utan våra medlemmar finns tyvärr inte möjligheten att föra detta vidare till kommande generationer.

Militärmusiksamfundet arbetar aktivt för att medlemmar ska få tillgång till vårt arkiv och skapa en delaktighet hos våra medlemmar. Det är ett arbete som har påbörjats och kommer att fortsätta framöver.

Som medlem har man också möjlighet att få ett eget konto på vår medlemssida där man bland annat hittar gamla nummer av Marschnytt, register, noter, stadgar, årsmötesprotokoll och mycket mer.
Du registrerar dig enkelt här: https://militarmusik.se/bli-medlem/