Missa inte Årsmötet lördagen den 18 april

Styrelseklubba

Ta chansen och gör din röst hörd! Varmt välkommen på Militärmusiksamfundets årsmöte lördagen den 18 april kl.12.45 på Kavalleriet (K1), Lidingövägen i Stockholm. Vi samlas kl.11.00 för att uppleva Livgardets Dragonmusikkår följt av lunch innan årsmötet startar.

Anmäl din närvaro till redaktor2@militarmusiksamfundet.com snarast samt ta med legitimation.

Är du inte redan medlem så är det ännu inte försent, anmäl dig här på hemsidan under fliken “bli medlem”.

FYNDA CD PÅ ÅRSMÖTET
Ur Andreas Rossipals digra samling säljer vi nu ett antal cd – med marschmusik, förstås.
Skivorna är med musikkårer från främst
Tyskland, Österrike och Storbritannien samt Finland, Norge och vårt eget land.
Kanonpris! Endast 20:-/st.
Kontant betalning eller genom insättning på plusgirokonto.
Ta chansen att komplettera ditt eget “diskotek” med några riktiga pärlor!
Välkommen!