Ny medlemsfunktion: MMS Facebook-grupp

Nu har sociala media-gruppen lanserat en ny möjlighet för mer interaktion – en Facebook-grupp exklusivt för samfundets medlemmar.

Så här lyder beskrivningen: “Exklusiv Facebook-grupp endast för medlemmar av Militärmusiksamfundet. Här kan man ta del av information och utskick direkt från samfundet, samt dela intressanta artiklar och nyheter med andra medlemmar. Alla inlägg är välkomna. Här kommer information om våra evenemang att ges ut parallellt med MarschNytt och Marschbladet. Välkomna!”

Gå med genom att klicka på denna länk

Alla förfrågningar om att gå med i gruppen kommer att kontrolleras mot medlemsregistret.