Rättelse i senaste Marschnytt

”Ny medlem blir du enklast genom att swisha 300 kr till 123 430 65 93 och ange din epostadress. Årsmöte I januari skickades kallelsen till årsmötet den 4 april kl 1830 i Lundasalen på Kavallerikasern. Som ni har läst i detta nummer kommer styrelsens förslag till nya stadgar att bearbetas och en ny ordförande skall väljas. Dessa val kommer att visa vägen för samfundets framtid och riktning. Då årsmötet genomförs på ett militärt skyddsobjekt krävs föranmälan med namn och födelsedata. Detta gör ni genom att maila info@militarmusik.se Årsmöteshandlingar finns på medlemssidan på vår hemsida.”

Epostadressen till lokalgruppen (för frågor angående register) är lokal@militarmusik.se