Vad kul att du är intresserad av militärmusik!

Som medlem får Du tillgång till ett unikt kulturarv av militärmusik, Du får Marschnytt med intressanta artiklar och information om gamla tider och nya händelser om militärmusik hemskickat i brevlådan. Som medlem stöder Du vårt arbete med att bibehålla vår kulturskatt med marscharkiv av både noter och inspelat material. Utan våra medlemmar finns tyvärr inte möjligheten att föra detta vidare till kommande generationer.

Militärmusiksamfundet arbetar aktivt för att medlemmar ska få tillgång till vårt arkiv och skapa en delaktighet hos våra medlemmar. Det är ett arbete som har påbörjats och kommer att fortsätta framöver.

Som medlem har man också möjlighet att få ett eget konto på vår medlemssida där man bland annat hittar gamla nummer av Marschnytt, register, noter, stadgar, årsmötesprotokoll och mycket mer.

För- och efternamn*:
    Födelsedatum*:
    E-post*:
    Telefon*:
    Adress 1*:
    Adress 2:
    Postnummer*:
    Stad*:
    Land*:
    Yrke / sysselsättning:
    Instrument:
    Övrig information:

Medlemsavgift: Ordinarie: 300 SEK Studerande ungdom: 150 SEK. Medlem boende utomlands: 400 SEK
    Betalas till BankGiro 5403-3659– Markera din betalning med namn och födelsedatum eller SWISH: 1234306593  – Markera din betalning med din epost-adress

Nedan följer ett axplock av vad du som medlem får för förmåner hos oss!

• Tidningen Marschnytt i brevlådan 3 gånger per år
    • Tillgång till vår lokal med arkiv under medlemsdagar
    • Möjlighet att spela med MMS stora musikkår
    • Du stöder MMS arbete med att bibehålla vårt marscharkiv