Full fart framåt under 2018

Img 5925.jpg

MMS vill tacka er, alla trogna medlemmar för ett bra 2017!

Vi hoppas och tror att det avslutades på bästa sätt och att ni precis som vi, är laddade för ett 2018 i militärmusikens tecken.

Under 2018 hoppas vi också starkt på er! Att vi kan få er hjälp att driva föreningen framåt och ta nya tag. Vi är just nu en liten skara som arbetar helt ideellt för att försöka skapa värde för er medlemmar och vi behöver bli fler som engagerar oss för att kunna leverera en unik publikation i form av MarschNytt samt säkerställa att vårt arkiv med både noter och musik kan synliggöras och delas med er medlemmar.

Den första åtgärden vi önskar är självklart att du betalar din medlemsavgift. Har du inte gjort det önskar vi att det sker inom kort så att du inte missar något från oss!

Medlemsavgift för 2018: 250 SEK

Betalas till PlusGiro: 40 52 96-5 – Markera din betalning med namn och födelsedatum.