KALLELSE TILL ÅRSMÖTE I MILITÄRMUSIKSAMFUNDET 2023

Styrelseklubba

Föreningens medlemmar kallas till årsmöte 2023 enligt följande:
Tid: söndagen den 16 april kl 15:00 – ca 17:00
Plats: Hartwickska huset, Gästabudssalen, S:t Paulsgatan 39 A, Stockholm (röd T-banelinje, station Mariatorget, uppgång Torkel Knutssonsgatan)

I anslutning till årsmötet kommer vi att få lyssna till ett föredrag av major Per Iko, chef för Arméns musikkår. Per ska berätta om Vad jag lärt mig av och funnit i olika militärmusikaliska arkiv. Anmäl dig till sekreterare@militarmusik eller på telefon 070-433 47 76 eller med sms senast måndagen den 10 april. Föreningen bjuder på eftermiddagskaffe/-te, och vi behöver veta hur många som kommer.

Årsmöteshandlingarna är publicerade på medlemssidan. Vill du ha handlingarna skickade med e-post eller papperspost, meddelar du sekreteraren. Motioner till årsmötet ska för att kunna tas upp till behandling vara inkomna till styrelsen senast onsdagen den 29 mars.

Styrelsen