Noterat: Sveriges Militärmusikers Förening årliga träff hålls i Karlskrona i augusti

Smmf

Årets träff med Sveriges Militärmusikers förening, SMmF, genomförs i Karlskrona den 25–27 augusti.

Fredagen den 25 augusti på eftermiddagen sker ”inryckning” och en första repetition hålls tillsammans med Hemvärnets musikkår Blekinge. På lördagen fortsätter man repetera för att ge konsert kl 16 i Sparresalen. Kvällen fortsätter med middag på Sjöofficersmässen. Söndagen ägnas åt föreningens årsmöte fram till utryckningen vid lunchtid. Konserten dirigeras av Björn Eriksson, HvMk Blekinge och Bengt Gidlöf SMmF.

Vill du veta mer om SMmF kan du läsa på deras hemsida