Välkommen till vår nya hemsida

Hemsida2

Ambitionen är att denna sida ska vara navet för militärmusik i Sverige. Om du vill veta när Under blågul fana spelas nästa gång, när du kan lyssna på marscher i Uddevalla eller vilket väder det är på yttre borggården idag kl 12:15 så är detta sidan du ska använda.

Såklart kommer vi att berätta om oss och vår verksamhet också, om vår nästa konsert och när nästa nummer av vår medlemstidning MarschNytt ges ut. Du kommer som medlem att kunna logga in och få tillgång till gamla nummer av MarschNytt, anmäla intresse för att spela i vår musikkår och nominera musikkamrater till någon av våra utmärkelser.

Stommen för sidan är klar och det är därför vi har valt att låta sidan göra sitt första marschanträde in i cyberrymden även om alla fraseringar och nyanser i hemsidans trio inte är helt klara. Glada hurrarop eller rop om da capo skickas till webmaster.