Eksjö International Tattoo 2022: MMS presenterade sig under tattoodagarna

28eee168 D00b 4a73 8867 Febd4a10db7e

Under de tre tattoodagarna 28 – 30 juli fanns MMS på plats med ett bemannat informationsbord vid den norra entrén till tattooarenan (Stortorget) i anslutning till tattooföreställningarna. På bordet fanns CD-skivor med militärmusik och MMS bokutgåvor till salu och de senaste numren av Marschnytt som gratisexemplar. Vi lockade med specialpris på 150 kr för medlemskap för 2022 och hade trevliga samtal med medlemmar och andra intresserade. Många besökare uttryckte sin uppskattning över att MMS presenterade sig under evenemanget. MMS-medarbetarna Ossian Edlund, Patrik Nilsson och Hans Nordmark bemannande montern.