Medlemmar får lite mer…

Västgöta Dals Regemente Trumslagare

Militärmusiksamfundets medlemmar har tillgång till samfundets samlingar i Bromma och till medlemmarnas sidor på www.militarmusik.se. Där finns bl.a. sammanfattningar av styrelsemötesprotokoll, tidigare nummer av medlemstidskriften MarschNytt, artiklar ur MarschNytt-arkivet, marscher med historia och register över Militärmusiksamfundets samlingar. Det finns mycket att ta del av.

Samfundet, som är en civil ideell förening, välkomnar nya medlemmar. Enklaste sättet att bli medlem är att klicka på fliken BLI MEDLEM och fylla i uppgifterna i formuläret. När medlemsavgiften kommit in på vårt konto, skickar vi ett litet välkomstpaket med en medlemsnål, två nummer av vår medlemstidskrift Marschnytt och en cd-skiva. Föreningens stadgar finns på fliken OM OSS.

Välkommen att bli medlem!