Träffa MMS på Eksjö International Tattoo

Pressbild Eksjo Tattoo 3 1024x683

I samband med föreställningarna under Eksjö International Tattoo 28-30 juli kommer samfundet att vara representerat med en bemannad informationsmonter på Tattoo-området varje föreställningsdag från kl 18.

Kom gärna förbi och prata lite militärmusik och lämna era åsikter och tips på hur vi kan utveckla vår verksamhet. Sprid gärna information om detta till de som ännu ej är medlemmar – vi kommer att ha specialpris på medlemsavgift för innevarande och kommande år!

Dessutom kommer vi att ha försäljning av profilprodukter, böcker och skivor (begränsat sortiment) på plats.

Vi ser fram emot att träffa er i Eksjö – vi finns utanför den södra ingången!