Bli medlem! – Swisha 250 spänn till 123 430 65 93

Img 6736.jpg

Nu är det enklare än någonsin att bli medlem! Swisha 250 kr till 123 430 65 93 (125 kr om du är studerande eller under 18 år). I rutan för meddelande skriver du din e-mailadress, så kommer vår sekreterare kontakta dig och fråga om ytterligare uppgifter.

Det går fortfarande att registrera sig som medlem på konventionellt här på hemsidan.

Anser du att militärmusik är kultur värd att bevara? Bli medlem i vårt samfund. Då hjälper du oss att vidmakthålla tiotusentals historiska militärmusikrelaterade ting i form av bilder, diverse föremål, inspelningar i olika former, filmer, och böcker m.m. Detta bevarande är nämligen vårt existensberättigande.

Som medlem får du tidningen Marschnytt två gånger om året, Marschbladet en gång i månaden (e-mail), möjlighet att delta i samfundets aktiviteter, möjlighet att låna noter ur vårt omfattande arkiv, visning av vår verksamhetslokal, personlig inloggning på hemsidan där du kan ta del av de delar av vårt digitala arkiv och annat som rör samfundets verksamhet, och mer. Samhörighet och god kamratskap tillkommer.

Välkommen!